Blog

Tak jsme nakopli ten Jet Surf...

07.08.2010 18:29

jak je vidět na klípku z první stránky, jet Surf je taková lahůdka, zkrátka surfové prkno s motorem uvnitř. Už se o to pokoušelo vícero výrobců, ale obvykle z toho vyšlo něco s obludnou váhou, tak kolem 80-90 kg. Kdo má zkušenost s ježděním třeba na snowboardu nebo windsurfingu tak je mu jasný, že při manévrování hraje roli každý kilo a s pramicí, která má 80kg to není ono, ikdyby se do ní dal motor třeba z Hayabusy.

Jet Surf je jiný kafe, všude samej karbon a supervýkonej dvoutaktní motorek 96ccm, ketrý dává až 15 koníků, sakum prdum to váží 14 kg i s benzínem v nádrži. Vychytaná elektronika s automatický startováním, turbína a tradá.  Při délce 180cm si ho dáte na sklopené sedadlo prakticky v každém autě a na pláž si ho přinesete pod paží. Excelentní zvukový projev laděného, vodou chlazeného uhlíkového výfuku, sezve ihned hromadu zvědavců.

Stačí zasunout elektromagnetický náramek a za 5 vteřin sám startuje. Přidat plyn a prkno s ležícím jezdcem je okažitě ve skluzu. Na rovné vodě maže kolem 50km/h.  Řízení náklonem prkna a řezání zatáček přináší salvy adrenalínu, je jedno jestli člověk na prkně leží, stojí nebo sedí. V leže nebo na kolenách jezdí po krátké instruktáži prakticky všichni, po pár hodinách se člověk cítí jistě i ve stoje.

Pár zápichů do vody a v dutinách cítím vodu ještě 2 dny, příště dám helmu... carving ale neměl chybu. Žádné čekání na vítr nebo vlna, stačí benzín a tradá..

Díky klukům z Extremcentra za testovací jízdu, jestli budou někdy přebývat peníze vím kam šáhnout.

Jára

 

 

 

>>

Co dokáže čínská produkce líp než ostatní?

27.12.2009 00:28

Co to je za blbost, blesklo asi mnohým hlavou, když zahlédli titulek v minulé větě.

Podobně podrážděně jsem koukal na titulek „Kursy pletení novým hitem u manažerů v Americe“ Klukům tam asi z té krize přeskočilo anebo, jak by řekl náš kamarád Leo, musej tam hulit nějaký fakt strašný svinstvo!  Kdo vysvětlí, co může vést soudruha amerického manažera, aby se věnoval něčemu tak nudnému a impotentnímu, jako je pletení??

 Údajně jsme zemí, kde bylo v minulé éře nejvíce chalupářů a modelářů na 1000 obyvatel v Evropě. Nedalo se nic moc koupit ani cestovat a tak si mnozí tvořili v malém a na svém.

Dnes je to vesměs jinak, věci se kupují a místo opravování vyměňují nebo vyhazují.

Od doby, kdy si člověk ledasco musel vyrobit nebo vypěstovat sám, jsme se dostali o dost jinam. A tam je myslím  ten pešek – ten relax, ten adrenalin z čehosi vlastního, ta moc něco vytvořit, to souznění s materiálem, ta kreativa -abych se vrátil ke slovníku manažerů, je zkrátka v čudu.

 Značky nám vše servírují již hotové, bezdotykově, stylově a jaksi bez naší účasti. Ještě na staré dobré Škoďárně 120 si člověk mohl něco seřídit nebo i vylepšit. Mělo smysl mít v autě sadu klíčů a šroubovák. Nad plastovým deklem motoru, který dnes objeví novopečený motorista pod haubnou, lze jen uznale pokývat hlavou - jo jo, je tam, motor. Jednou z nejvíce tvůrčích záležitostí pak bývá každoroční nalepení dálniční známky…

A tak cože nám to ti producenti od Žluté řeky vlastně dokážou poskytnout? Kromě toho, že zatím je většinou vše za příjemný peníz, je to právě ta možnost se trochu zapojit. Doladit si výrobek, jako ne úplně dokončenou stavebnici. Napasovat dílce, vyrovnat disky brzd, dotáhnout šrouby, namazat orezlé šrouby, na kterých se podepsal měsíční transport po moři. Zkrátka zlaté české ručičky mají prostor to po těch matlácích z východu dotáhnout vše do zdárného konce. Není to příjemná koncovka pro každého kutila?

Pokud jste si už dávno našli svoji kreativu úplně jinde anebo hledáte kvalitní závodní náčiní, tak od všeho motorového z Číny rychle pryč, jinak budete nadávat! Jestli se ale nebojíte trochu zapojit a dlouho jste si nic nevylepšili, tak máte jistě možnost. Mě to občas i docela baví, určitě víc než pletení…

 Slider

 

>>

Wheelman - motorka co se nazouvá!

03.07.2009 23:32

"Úplně jiný kafe" hlásil po pár minutách Mekenz, jinak zkušenej minibiker, který už má za sebou  ledasco. Řeč je o zkušenosti s Wheelmanem, malou motorkou na které se nejezdí, ale která se nazouvá. Nemá řidítka, ale jezdec má jen volně v ruce ovladač plynu, brzdy a chcípák. Chováním je tak tohle zařízení nejblíž jízdě na skateboardu nebo showboardu. Dá se přitom provozovat nejen na asfaltru, ale dokonce příjemnější je to na trávě nebo prašné cestě. Po nějaké půlhodince začne člověk pokoušet jízdu po zadním, triky a drifty. Stačí malý plácek a o zábavu postaráno,

 viz video zde

Jeden skoro nový kousek je nyní na prodej, je seřízený a bez vad. Ujeto jen několik kilometrů, koupeno v říjnu  2009 u Extremcentrum.cz .   Ještě je v záběhu, plná syntetika.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cena 9900,- 

 mail: motoworld@centrum.cz

 

>>

Dokonalý ruský tunning

17.01.2009 20:42

 

Leo sehnal následující exemplář tuningu z Ruska, musím to sem dát. Nic horšího jsem ještě neviděl a doufám ani neuvidím...

 

>>

Buggy žije!

31.12.2008 22:56

 

Je to tak, moje bývalá autokroska nejen že stále žije, ale jak mi poslal Tomáš i pár fotek, prošla vícero úpravami a aktivně závodí. Jsem rád, že se má holka tak k světu a je v dobrých rukou.

Motoslider

 

 

>>

Rapťour je rapťour

30.12.2008 21:39

 

Tak jsem se zorientoval v cenách všech možných lákadel (Rage bugy bez homologace, Mitsubishi Lancer Evo, Lotus elise atd) a udělalo se mi nějak nevolno...

Když vezmu jak málo času bych to využil, tak jsem musel zvolit metodu doporučovanou Leošem na všechny obdobné klukoviny- zjisti si o tom co nejvíc, dva týdny to nech odpočnout a pak na to zapoměň!

A tak jsem to taky udělal. Vzpomněl jsem si ale na skvělou Yamahu Raptor 660 se kterou se dá driftoval po silnici a vyřádit i v terénu a kterou jsem prodal začátkem roku.  A tak když už jsem byl v tom a rozbil koncem roku prasátko, tak jsem neodolal a pořídil Raptora 700.

Je to dobrej rok a tváří se neopotřebovaně. Pár drobných šrámů na kapotě sice má, ale jinak je to čistá seriová verze bez úprav a s platnou homologací na silnice. Má to o pár koníků víc něž ten minulej as je to fakt mazec.

Motoslider

 

 

>>

Co pořídit na další sezónu?

09.09.2008 21:05

 

Tak to znají asi všichni:

Koupím jinou motorku, první noc ráno nemůžou ani dospat, prvních pár týdnů na ni pomyslím i parkrát přes den. Po pár měsících už jen občas, a po jistém čase skoro ve víru jiných věcí zapomenu, že bych se na ní mohli jít proskočit.  Ať zkrátka chcete nebo ne, po čase začnete pokukovat i po jiných strojích a pociťovat chuť jít dál.

Pokud to další má být motorka, tak stačí mrknout pro inspiraci na www.motorkari.cz nebo www.motoinzerce.cz a hned se kolem rojí nové možnosti. Já osobně nikdy nezapomenu v inzerátech na sekci "zajímavosti", nějak mě přitahuje sehnat nějakou specialitku, zkrátka nejen další géesixero nebo blejda.

Pokud to má být něco jiného, nastupuje většinou vyhledávač a jde se do světa. Dobrou zkušenost jsem po několika motorkách udělal se čtyřkolkama. Zkoušel jsem motokáru, amatérskou autokrossku a následně čtyřkolku Yamaha Raptor - viz fotogalerie. Raptor je skvělé driftovadlo, brát zatáčky po dvou kolech se člověk naučí po pár pokusech, jde to dobře i na zdaní a hlavně v terénu je to prostě rozkoš. Do budoucna bych si představoval zase nějakou čtyřkolovou specialitu. Pročmuchal jsem vyhledávače a pár zajímavých tipů jsem dal do sekce na tento webu. Učarovaly mě čtyřkolky s motory z výkonných supersortů. Je to mazec. Docela jsem koukal, že spousta malovýrobců sportovních miniautíček (kitcars) je v Anglii - je tam ale v některých případech potíž s pravostranným řízením a následnou homologací mimo Anglii. Každopádně hromada inspirace je na stránkách kitcars.

V Anglii je dobře zavedená obdoba českého Kaipana (Lotus 7), s názvem MK Indy. Mají to otypované pro prakticky libovolné motory ze supersportů.  Je to stavebnicové auto za skvělé peníze. Hotové a rozumě ojeté se to dá pořídit do 200 tis Kč - podrobněji vz .

Kapitola sama pro sebe je závodní autíčko Ariel Atom - je to jediná věc, na kterou se přeorientovala dříve věhlasná značka anglicých motorek Ariel. Je to prakticky silniční F1.Do Česka se to vozí z Ameriky ve verzi s volantem vpravo.

Nová úroveň čtyřkolek je ovšem Rage Bugy - motor Honda fireblade na čtyřech kolech.  

Mrkněte na odkazy na liště a napište, jestli někde kápnete na něco nového, přihodíme to do tipů..

 

 

>>

První zpráva

03.09.2008 21:25

Dnes byl spuštěn náš nový blog. Prosím sledujte jej, budeme se snažit přinášet vždy aktuální informace. Číst zprávy tohoto blogu je možné i přes RSS kanál.

>>

Diskusní téma: Můj příspěvek

Datum
Vložil
Titulek

オークリー アウトレット




Datum
Vložil
Titulek

wenca

Jste všichni lůzři ,ta tvoje buggy je pěkně hnusná, a ten ruskej tuning až na ten přední blatník neni špatnej ale já bych si asi nevzal kombíka na tuning

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.